sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Uusia talvipopoja

Helou ! 

Mua vähän harmittaa kun kuvailin viime torstaina videon ja muutaman kuvasen postausta varten, jonka olisin tosi lujaa halunnu julkasta silloin, mutta valitettavasti tein kaiken liian hätäsesti ja materiaali jäikin julkaisukelvottomaksi niin täytyy tehdä kaikki alusta... Tosin ajattelin ehkä olla tekemättä videoversiota kuitenkin, jotenkaan ei tunnu luonnolliselta puhua siitä asiasta. 

Tänään kuitenkin pääsette kurkkaamaan mun kenkäkaapin uusiin ystäviin. Mulla on ollu muumitossut jo monta talvee ja vanhojen irrottaessa pohjansa alkoi raivoisa uusien etsiminen.. Valitettavasti tosi hyvä ei löytynyt niin ostin hätätapauksessa tämmöiset hassut, jotka tosin päätyivät tallikengiksi... Täytyy jatkaa täydellisten yksilöiden metsästämistä siis vielä, koska mun varpulit ei selviä -20 pakkasista ilman töppösiä ! 



Ostinhan mä vapaa-ajallekin talvitossut.. Mä oon kuolannu näitä kyseisiä popoja jo ties miten monta talvea ja tänä talvena mä sitten vihdoin...<3 Mähän en siis käytännössä pidä kun Chuck Tayloreita tai korkoja joten tervetuloa talviconverset meille ! 



Ai miten oon rakastunu. Silkkaa täydellisyyttä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !