sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Raskasta Joulua 2014

Hola !
Tässä pitäisi nyt olla oikeasti vuosikatsaus part.1, mutta koska mullahan ei oo mitään vanhoja kuvia kun  ne on tukevasti tuolla vanhassa koneessa, niin mun täytyy soveltaa vähän jotain tai sitten tehdä kilometrin pitunen video ja koittaa editoida se jotenkin nätisti, vaikka en tiiä voiko näillä omenoilla tehdä edes sellaista. :D 

Oon kuitenkin hirveessä flunssassa ja perjantaina sattui vielä aika vakava ja valitettava onnettomuus niin yöunet on vähän hukassa niin halusin vähän jotain naputella niin saatte nauttia/kärsiä joulutarinoinnin merkeissä hieman !

Mun 'joulurutiineihin' kuuluu siis tottakai joululaulut ja joulukonsertit, jotka mä suoritan vähän raskaammin. Eilen, eli lauantaina 20.päivä Raskasta Joulua-konserni laskeutui Tampere-taloon ja meillähän oli totutusti talon parhailla paikoille liput. 


 Mullehan tuli tottakai hirvee kiire niin asukuvaukset jäi tähän.. Eli ei mihinkään.


Esiintymässä tänä juhlavuotena oli siis MaailmanKarismaattisinIhana JP Leppäluoto, Superihana Tony Kakko, Marco Hietala ja Kimmo Blom. Ylimääräsenä turhakkeena Ari Koivunen. Ai ette arvannu mun lempparia? Hihi.

Kitaraa tiluttelivat IkiIhanat Tuomas Wäinölä ja Erkka Korhonen tottakai ja voi että.. Itse esitys oli vähän pliisu juhlavuotta ajatellen, mutta kyllä mä viihdyin ja taidan joutua meneen ensikin vuonna.



video

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !