perjantai 19. joulukuuta 2014

new tattoo


'Cause they don't even know you
All they see is scars
They don't see the angel
Living in your heart

Moikkamoi ! 
Mulla hakkaa pää ihan tyhjää tän blogin kanssa... Huoh. 
Anyway, tässäpä tätä heinäkuista postausta vihdoin ! Mun piti tämä tehdä tällä suunnitelmalla siis 11päivä tätä kuuta kun tämän tatuoinnin innoittaja täytti vuosia, mutta siinä olikin kamala härdelli niin jospa nyt sitten. 


Just rise above this
Kill them with your kindness
Ignorance is blindness
They're the ones that stand to lose


 

Mun oikeaa käsivartta siis somistaa teksti 'Ignorance is blindness', jonka on hakannut samainen tatuoitsija joka duunaili mun selän ja vasemman käsivarren. Sanoisin, että toisiks kivuttomin leima tähän mennessä, pari kohtaa vähän nipisti, mutta eipä huomattavasti.


Lause itsessään siis on vaikea käsittää, mutta muutama on tullu itse alottaan keskustelun tämän pohjalta, mikä on ihan huippua ja just se syy, miks toi leima on tossa spotissa, vaikka se suurimmaks osaks onkin vaan tarkotettu mulle ajatuksena.
Tällä mä haluan kertoo samaa, mitä tuo koko biisi yrittää kertoa, nimittäin ihmisten ahdasmielisyyttä toisiaan kohtaan. Sitä miten aina tuomitaan, ennenkun tiedetään yhtään mitään toisesta. Moni tulee tuomituks ulkonäön perusteella, mihin mä törmään itsekin jatkuvasti. Toisia tuomitaan sen perusteella, mistä ne on kotoisin. Toisia siitä, mihin niiden elämä ne on heittänyt. Käykö ihmisillä koskaan mielessä, mitä kerrottavaa esimerkiks halvaantuneilla tai raajansa menettäneillä vois olla? No ei käy ei, kun ne on vaan inhottavia. Mulla on lähipiirissä tälläkin hetkellä ihminen, joka ei omista kaikkia raajojaan enään, ja se on edelleen ihan se sama ihminen. Miks kaikki muut ei vois olla hienoja ihmisiä, vaikka joku raaja nyt puuttuiskin? Miks kehitysvammasen kanssa ei voi jäädä jutteleen? Koska hän on 'outo'? Ei, hän on erilainen.

Okei, kyllä mäkin tuomitsen. Mm. pedofiilit ja muut ällötykset sais mun puolesta mestata jokaikisen miettimättä sekuntiakaan, että hei onhan se ihminen ja voi olla ihan hyväkin. Voihan se olla, en mä sitä sano, mutta kyllä mä henkilökohtasesti kaikki tommoset sairaat paskiaiset teurastaisin.


Tässäpä muutama mun ajatus ihmisyydestä ja ihmisarvoista, koska jokainen ihminen on arvokas. Jopa sinä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !