keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Instagram-snap!

Terve ! 

Lopettelin eilen toimitusjohtaja leikit duunissa ja on aika laskeutua takaisin tylsään arkeen. Eivaan, tiedossa niin paljon kaikkee kivaa, että en pysy housuissani. Palataan siis takaisin tylsään marraskuuhun Instagram-kuvien siivittämänä ! 

 Last call for halloweeen // esteharrastuksia sunnuntai-aamuna huippukivalla itikalla // maanantaiaamuselfie, näytän vähän pikkukiinalaiselta ennen aamukahvia. ai ja rakastan aamukahvia<3 // terassikelit? Eikai, ensilumi ja veikan synttäriolutmatka

 Kesärenkaat oli vielä ihan hyvät, kerran jouduin soittaan apua kun olis pitäny mennä mettätielle rallaan... No ihan ei menty // Kankituuppailuja myös pikkumussukalla, toimi suht kivasti kun saatiin yhteistyö toimimaan ja vähän tehtyä harjotteita :) // Tyttöjenilta ja +10kg. Katteltiin se Tähtiin Kirjoitettu Virhe - leffa ja no... olihan se aika riipaseva, mutta ei mua itkettäny missään kohtaa oikeastaan. Vähän siinä kun se muidu huusi sielä sängynpohjalla, aivan liian tuttu fiilis. //


Veikan duunipaikan pikkujoulut, olin tosi yllättäen autolla, mutta koska veikan turbosaab ja uus subbari<3 // All my little loves, korvat täytys duunailla vaan tosissaan takasin vielä ! // Sivistyin nälkäpeleihin ja oon ihan rakastunu siihen juoppoon ! :D tosi yllättävä valinta, mutta se on jotenkin niin.... en ees tiiä miks ja miten. ihana // mä ihan vaan #tahdon JA ihan superr jos kohta saa rakastaa ketä haluaa samoilla oikeuksilla kun kaikki arvottomat maanmadot haluaa. Voisin paasata tästä aiheesta tunteja ja taas tunteja... Hmm videoidealamppu


Kaks kanaa tähän välii ! Meillä on siis töissä noita otuksia ja mä tos viekussa olin lähdössä ystävän tupareihin ja ai vitsi miten oli kiva ilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !