maanantai 24. marraskuuta 2014

Uusi tulokas lävistysperheessä

Terve !
Ennen seuraavia mitään postauksia mun täytyy esitellä päivitetty lärvi, jotta ette ihmettele. Ja nyt alkuun mainittakoon, että myös tuo korvassa näkyvä Helix on uusi, en ymmärrä miks en oo sitä mukamas ehtinyt esitellä, mutta tulkoon se tässä sivussa näytille.

Mä joskus teininä hinkusin ihan sikana kulmakorua, mutta sitten mua alko pelottaan ja arvelluttaan, että jos mun silmä turpoo/sokeudun/musta silmä ja kaikki muu. Toisekseen otin sitten tuon Labretin, enkä halunnut nassuun enään koruja. En mä nytkään halunnu, mutta hupsvaan se nyt siinä killuu.. :)


 Mä en oikeesti edes tiedä tykkäänkö mä siitä. En jotenkaan oo varmaan vielä ajatellu asiaa ja kattellut sitä peilistä, jotenkin varmaan vaan tuntuu että se kuuluu siihen roikkumaan kun niin kauan sitä halusin.

Itse lävistäminen ei oikeestaan sattunu ollenkaan. Vähän tietty se kohta kun koru laitetaan neulan tilalle ja siinä kävi vielä vähän hassusti niin sattui vähän vielä enemmän, mutta hyvin siedettävä kokemus.
Illalla sitten tuon ottamispäivänä aloin tunteen, siis ihan tunteen kun se turpos vaan turpoomistaan ja olin juuri ulkona ystävän kanssa niin jo meinas tulla paniikki.. Kuitenkin kun kotiin pääsin, niin ei se näyttänytkään pahalta ja hetken kylmäpussia pidettyäni oli kulma jo normaalin kokoinen ja tuntuinen. Ei oo oikeastaan sen jälkeenkään ollut mitään, paitsi kulmien nyppiminen ja piirtäminen tuosta korun päältä on edelleen melko epämiellyttävää, mutta ei varsinaisesti siis satu.


Alla vielä koko mun lävistyspesue, korvat _taas_ halusivat tulehtua niin otin hetkeksi hengittämään ja ovat taas pienentyneet kivasti. (Aihesanalla MODS löydät tarinoita muista lävistyksistä ja tatuoinneista)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !