maanantai 29. syyskuuta 2014

Newbies

Siis kuinka raivostuttavaa voi ollakaan tehdä kahdella eri tietokoneella, kun tiedostot onkin erikokoisia? Mä en nyt todella lupaa noista kuvista mitään, edellinen kone jolla ne muokkasin ja latasin luonnoksina tänne näytti ne ihan venyneinä, mutta samankokoisina ja tämä kone jolla tätä kirjoitan näyttää ne parempi laatuisina, mutta eri kokoisina.. Fffuuuuuuu, vihaan elektroniikkaa !

Keräsin tähän postaukseen nyt kesän aikana ostamiani uusia vaatteita ja asusteita, osa on kotipuolesta ja osa Kuopiosta, mutta koitan muistaa laittaa myös ostokaupungit kuviin. 

Kenkulit Prisma Tampere
Nämä jo vähän ehtivät kärsiä, kun jopa kerran ehdin pitää jalassani ennen kylmiä ilmoja, enkä jaksanut alkaa pesemään kellarissa pölyttymistä varten..

Rannekorut NINJA Kuopio

Sormus NINJA Kuopio

Hihaton huppari Carlings Kuopio
Tämänmoista homohoukutinta oon etsinyt jo pitkään, ehkä valkoinen ei ollut se ensimmäisenä mieleen tullut väri, mutta hyvä ale ja tykkään hirveenä tosta kuvasta selässä.

T-paita Carlings Kuopio
Jokaisella heppatytöllä pitää olla heppapaita, eikö?

Mekko H&M Kuopio

T-paita Carlings Kuopio
Iik ja lisää valkoista.. Tykkäsin noista niiteistä kauluksessa.

Peplum-toppi Vero Moda Tampere
Lainasin ystäväni peplumia synttäreilleni, koska halusin kokeilla sopiiko ne mun mitoille ja tykästyin ihan täysiä ja olihan se nyt omakin ostettava.

Punainen hamonen H&M Tre, harmaa Kpo
Nämä trikoounelmat kummitteli mun päässä pitkään, etenkin tuo harmaa ja pitihän se napata Kuopiosta mukaan. Punaisen hain vielä jälkijunassa Tampereelta ja vitsi miten tykkään nuista !

Mintunvihreät farkut Vero Moda Tampere
Nämäkin kummitteli jo viime talvena mun silmissä Vero Modassa ja kesänmittaan löysin ne mitäpä muutakaan kun järjettömässä alessa ja pakkohan nämä oli hakea piristämään mun vaatekaappia.

Pitsihelmainen toppi Vero Moda Tampere

Nahkatakki Kirpputori Tre
Ehkä mun lempparilöytö koko kesänä ! Oon jo pitkään haaveillu uudesta nahkatakista, koska mun edellinen meni rikki jo joskus 7 vuotta sitten ja sitten näistä tulikin massaa, enkä halunnut ostaa.. Nytkun finally myös muut uudet takit on saapunu katumuotiin ja vastaan käveli oikeankokoinen ja kivanmallinen takki, oli pakko kiikuttaa se kassan kautta muutenkin täpötäyteen takkinaulakkoon. ;)

Huivi Cybershop Tampere
Siinäpä näitä, palataan asioille kun saan tuon toisen koneen tekeen seuraavan kerran yhteistyötä, en osaa tähän MacBookkiin siirtää kuvia saatika löytää niitä sen jälkeen ja muokata.. Hupsiis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !