keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Sekavia ajatuksia ja tatuointeja

Mun uus elämä vie niin paljon aikaa, että mä en ehdi edes hengittää. 
Mä opin taas kerran, että elämä on valintoja täynnä. Mä valitsin olla onnellinen, ja onnellisuus vie aikaa. Paljon aikaa, kun kaikki asiat täytyy käsitellä ja prosessoida huolellisesti ajatuksissaan ennenkun alkaa ajatteleen, jotta löytää sen positiivisuuden. Mä oon myös karsinut negatiiviset ihmiset mun elämästä pois, koittanut syödä ja nukkua hyvin ja seurustella positiivisten ihmisten kanssa. Onnellisuus on kivaa! 

Tajusin myös tänään, että tää kesä tuo kauheesti tullessaan uusia numeroita, isoja ja pelottavia numeroita. Aika on pelottava. Mä vasta muutin ja tänään oon asunut 1 vuoden ja 2 päivää jo omillani. Mun kissat on ollu mulla parin viikon päästä 2 vuotta. Mun parhaan ystävän kuolemasta tulee kuluneeksi 5 vuotta kuukauden päästä. Mä täytän ylihuomenna 20vuotta. Siis mitä? Niinpä, mä en tajua mihin kaikki aika ja päivät menee. 

Alhaallapa vielä kynsipostauksessa mainitsemani tatuointikiire. Mähän oon maailman hirvein kyselijä ja kyseenalaistaja ja duunin puolesta multa kysellään tosi paljon. Joten siispä olkoon kaikki yhtä kysymysmerkkiä. ;)


Hirveesti hyvää "kesää" kaikille, Juhannuksesta ja synttäreiltä on tulossa yhteispostaus ehkä jonkinmuotoisen videon merkeissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !