sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Vanhat estevideot !

Heissulivei ! 
Tän postauksen tilalla pitäis olla tämän päiväisestä erikoiseste-valmennuksesta kuvia ja videot, mutta koska mä olen kykenemätön selkäni kanssa edelleen nousemaan hevosen selkään, niin korvaan sen vanhoilla videoilla kisoista.

Nämä on siis 15.12 järjestetyistä harjoituskisoista meiltä kotoa, takana lähes puolivuotta ratataukoja ja parhaimmat radat koskaan! 
Ylempi video on 70cm perusrata + uusinta. Tuloksia ei ole netissä jostain syystä, niin en osaa aikoja sanoa, mutta luokka oli siis 70-90cm ja sai itse valita korkeudet. Tällä radalla 70cm korkeuksissa toinen ja kokonaistuloksissa 2/11 ja meidän toka yhteinen ruusuke muistona. Rata oli temmoltaan nopein ja uusinnan reitit lyhyimmät mitä oon koskaan uskaltanu lähteen tekemään, mutta aika hyvin se meni ;) Mahti poni♥


Alempi on taasen 80cm, tällä radalla kokonaistulos 6/11 ja 80cm korkeudessa myöskin toinen. Uusinnassa tein vähän pidemmän tien kakkoselle ja tempo oli vähän matalampi ja keskityin vähän omaan asentoon ja tekniseen suorittamiseen ja tuloksena myöskin teknisesti paras rata ikinä.


Tosissaan oon ens viikon saikulla niin mulla ois aikaa toteuttaa jotain erikoispostauksiakin ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !