perjantai 28. maaliskuuta 2014

My new tattooS

Moikkismoi ! 
Mulle joskus kerrottiin semmosesta asiasta, kun leimakuumeesta. Otat ensimmäisen leiman ja pakko saada toinen. Otat toisen ja mietit, että nyt riittää, kunnes kohta huomaat miettiväs, haaveilevas, selaavas tatuointikuvia, säästämässä rahaa ja vertailemassa artisteja. Mä otin joulukuussa ensimmäisen ja nyt kolmas juuri parani. Ohopp. 


Ylhäällä oleva on mun toinen leima, joka jo vilahteli edellisessä videossa, jonka mun ystäväni teki mulle. Paikka on niin hankala, että täytyy mennä värittämään se uudelleen vielä ja paraneminen oli ihan äärettömän hidasta ja tikkaaminen ehkä yks epämiellyttävimmistä kokemuksista. Onneksi se oli äkkiä ohi! Leima on siis infinity-symbooli ja symbolisoi äärettömyyttä. Tällä ei oo mulle oikeestaan minkäänlaista sen isompaa merkitystä, kunhan nyt on aika kiva ja onhan äärettömyys nyt aika... Loputonta. 





Tässä uusin leima juuri parantuneena. Ja ei, ei oo Anna Puun biisin ihkutusta, mä keksin idean tähän jo joskus 15-veenä ja tämä lausahdus juontaa juurensa siis jo sinne, ja tän avulla mä kannan mukanani kaikki nuoruuden hölmöilyt ja muistan, miks olikin ihan ok kasvaa aikuiseks. C'est la vie tarkoittaa suomeksi "se on elämää" ja se on vaan se juttu, minkä mä haluan aina muistaa.
Viimeinen, eli vie, sana sattu ihan ruttona, koska oli taas lähellä rannetta. Keskiosa ei tuntunut juurikaan, C meni jo niin ohuelle iholle lähelle kyynärtaivetta, että vähän nipisteli. Parani ihan tosi äkkiä, eikä edes kutissu ollenkaan.

Heinäkuussa sitten seuraavaa inkkiä, aijettä :----)

2 kommenttia:

  1. Mä muistan kuinka mäkin vannotin, kun ekaa otin, et "tää jää tähän"! Hetken jaksoinki olla sitä mieltä ja vuos siitä eteenpäin, niin mulla on yhteensä yheksän tatuointia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoo, sullahan on ollut oikein musterikas vuosi! :D
      Apua jos tähän noin koukuttuu pidemmäks aikaa...

      Poista

Kiitos kommentistasi !