keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

my mornings


 Hyvää "huomenta" !
Mä rakastan aamuja. En kaikkia, mutta yleisesti mä rakastan aamuja. Auringon nousemista, ensimmäisiä valonsäteitä, aamulenkkejä, unisia kissoja, aamukahvia ja täydellistä aamupalaa.
Herään jopa duuniaamuina melkosen paljon aiemmin kun mun pitäis lähtee, koska mä haluan istua sohvalla, hymyillä ja juoda kahvia. Rauhassa.

Vapaa-aamut ja duuniaamut eroaa toisistaan lähinnä vain aamupalan ja aamulenksun vuoksi ja tottakai kellonajan. Duuniaamuina en yleensä nimittäin jaksa keitellä puuroa tai paistaa kananmunia, vaan napsin herkkumysliä ja ruisleipää. Tänä aamuna tosin heräsin tavallista myöhempään, koska oon nukkunu viimeyöt taas hirmu huonosti, enkä mennyt lenksulle kun selkä ei kestä liikkumista taaskaan.. ._.








Mutta mä jatkan kahvinjuontia vielä kupillisen verran, ihmistäydyn ja kuvaan teille seuraavia postauksia valmiiksi, sekä uppaan muutaman videon youtubeen. Loistavaa keskiviikkoa kaikille ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !