lauantai 1. maaliskuuta 2014

Itsensä palkitseminen

Kerran ryhdistäydyin ja tein ajoissa postauksen ja nyt taas lähes kuukauden myöhässä.. Oon surkee tämmösissä, ja mulla ei oo kyllä aikaakaan taas millekkään ja tietokonekin hyppii silmille minkä kerkiää, en kestä ! Samoin oon muokannu nämäkin kuvat x100 saman kokosiks, mutta no onko, onko? No ei niin.

Oon siis tätäkin postausta koittanut jo miljoonasti tänne laittaa, ylempi pätkä on kirjotettu aikasemmin ja kun sain tuon kirjotettua, mun kone sammu kokonaan.. Nyt monen päivän lataamisen, poistamisen, päivittämisen, vääntämisen ja kääntämisen jälkeen tämä on pysynyt päällä jo jokusen tunnin ja ajattelin uskaltaa koittaa saada tämän tehtyä loppuun.

Mun mielestä palkitseminen jokaisen hyvin tehdyn asian jälkeen on tärkeää. Mä palkitsen ystäväni hyvästä ystävyydestä, avusta ja mistä tahansa mä oonkaan kiitollinen, hevoset hyvästä käytöksestä ja oikein tehdystä työstä, kissani hiljaa olosta ruokaa odotellessa, perheeni mun kestämisestä ja tietysti myös itseni.
Mä oon niin laiska ja aikaansaamaton ja vähän lepsu joka asian suhteen niin mä palkinnoilla koitan motivoida itseni.
Tilasin tämän hupparin siis palkintona jugurttirääkkäyksestä, ja koska tää nyt oli myös hyvässä alessa ja mulla oli vielä lisä-ale kuponki. Mun mielestä palkinnon ei tarvitse liittyä asiaan, eli mun ei nyt pitänyt palkita itteeni sitten valtavalla määrällä ruokaa, mitä en siis tehnytkään. 






Ja koska tänään on maaliskuun 1 päivä, mun herkuton helmikuu on ohi ja MÄ PYSTYIN SIIHEN. Palkintona on siis yhden tatuoinnin sijasta ilmeisesti kaksi.. Oops.
Aion myös vähän maistella suklaata tänään, ai että♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !