torstai 30. tammikuuta 2014

Ystävä

Heissulihei ! Mun ystäväni Emmi oli luonani tämän viikon niin en kuluttanut vähäistä yhteistä aikaa bloggaamiseen. 

Hain neidin sunnuntai-iltana rautatieasemalta ja ilta meni vaan jutellessa ja kuulumisia päivittäessä.
Maanantaina oltiin vaan päivä chillisti ja illalla mulla oli työvuoro ja Emmi tuli ratsastamaan mun tunnille ja nuuhkimaan vähän talli-ilmaa muutenkin. 

Tiistaina ohjelmassa oli päivällä ratsastusta ja tallintekoa ja illemmalla mentiin mun äidin luokse syömään fondueta ja maistelemaan vähän viintä. Ilta jatkui molempien (luonnollisesti) ensimmäiseen kertaan Tampereen Fat Ladyn sikatiistailla ! Oli melko hassu ilta ja hassu paikka, en oikeen tykännyt kun mihinkään ei mahtunut istumaan, halvoilla hinnoilla ei ollu mitään mun lempparijuomaa, tanssilattialla ei mahtunut hengittään eikä käsiään päässy pesemään kun tyttöjen piti aina meikata siinä. Hohhoi, oon liian tottunu pubeihin :D 










Keskiviikko meni leffaa katsellessa, juorutessa ja hehe syödessä. Oon turvonnut taas niin palloksi, että ens viikolla taidan pitää elämäni ekan paaston, jotta saan tän hiton viina ja roskaruokapöhötyksen pois !

Tänään käytiin vaan maastoilemassa ja sitten Emmi menikin jo pois. :(


Kaikenkaikkiaan kivat ja aivan liian nopeesti menneet 4päivää takana, toivottavasti näemme taas pian ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !