sunnuntai 26. tammikuuta 2014

My Cats

Moikkis !
Mulle iski taas päivitysvimma, mutta ei oo uusia kuvia tullu napsittua tai kuvattua ees mitään tarkotuksella, eikä mun aivot tänään toimi mihinkään kehittävään, joten tutustutaan mun rääpiöihin. :)

Saatiin toissakesänä idea, että otetaan kisuvauva.  Ja hetki tämän jälkeen oltiinkin jo tienpäällä menossa katsomaan yhtä pentuetta, ajatuksena ottaa yksi kisu ja mähän sen halusin tietysti valita.
Pentueessa oli 4 rääpälettä, joista 2 oli jo varattu, mikä ei haitannut mua ollenkaan. Heti kun näin tämän pienen, eksyneen näköisen rääpälen liikavarpaiden ja liian pitkien takajalkojensa kanssa, mä olin varma. 




Allaolevan neidin kiipeillessä Jessen sylissä, Jesse tykästyikin väärään valintaan ja kotona tapeltiinkin asiasta monet kerrat. Hirpula oli hylkiö, muut sai ensin ruuat ja hän viimeisenä, eikä kukaan ottanut sitä mukaan telmimään. No loppujen lopuksi heinäkuussa 2012 meidän ovelle ilmestyi nämä kaksi palluraa.


ruokakupit oli joskus isompia kun nasuset.
 Korvia raastavat ensimmäiset kuukaudet saivat alkaa. Yksiö ja kaksi rääpälettä ei oo mikään ihana yhdistelmä... Päivisin nappulat nukkui, mutta öisin alko semmonen ralli, että hyi. Tutustuin korvatulppiin ja opin nukkumaan.
Muistan silti elävästi, kun muutettiin isompaan kotiin ja sai makuuhuoneen oven kiinni kun meni nukkuun !! Parasta.

rusakko♥

sipuli ei tajuu Jujua




Jossain kohtaa ne sitten kasvoi. Nyt ne on tommosia lihavia lepposia ja nukkuvat yönsä mun vieressä.
Pasi sai hiljattain toisen nimen ja on nyt Pasi Antero. :3 Tsipali nyt on vaan Tsipali, en tosin oo vielä keksinyt miten se kirjotettais. Miks kissoja pitää edes nimetä?



Vaikka mun hermot välillä onkin aika riekaleina, niin onhan noi nyt ihan kivoja silti. Yleensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !