keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Christmas Is Back : Tattoo !

Hyvää aamua kaikki ! 
Yleensä en päivitä peräkkäisinä päivinä, mutta näyttää tulevan vähän kiireitä taas loppuviikoksi ja ensi viikolla myös oon aika paljon kiinni muissa jutuissa ja postauksia on tekemättä useampi.  

Tässäpä siis kallein mun lahjoista, viime postaus toivottavasti selkeytti teille mun ja ponin kavioliittoa sen verran, että mun ei tarvitse leimaa itsessään juuri selittää. Ponillahan siis on jalkavamman takia rengaskengät (munakengät), ja koska hevoset on muutenkin mun elämäntapa, niin mikäpä sen parempi ensileima, kun se hevosenkenkä ripauksella muistoa Hesestä. 

idea

paperilla
juuri tehtynä
Kyllä, se sattui. Lähinnä vain tuo alareuna lähimpänä selkärankaa, vähän yläreuna kun tuli luunpäälle, sekä kun väriteltiin valkoisella noita yksityiskohtia. Melko siedettävä silti, ei jääny kyllä minkäänlaista kipukammoa, vaikka mun kipukynnys on olematon. 

2 viikkoa oton jälkeen 

 Kooltaan se ei siis oo iso, mutta sopii mun hartialle aika kivasti, ja on riittävän selkeä.

eilen
MG-Galleria Kangasalla sai toimia mun mestana, ja nappiin meni mun valinta ! Hinta oli erittäinkin kohtuullinen, pidettiin useampi tauko ja työn jälki aivan loistavaa. Maaliskuuta odotellessa... ;)

Tykkäättekö? =) Tai ei sillä väliä, mää tykkään teidänkin puolesta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !