torstai 14. marraskuuta 2013

Wednesday

Hitto oli vaikeeta! Mun piti tää eilen julkasta, mutta latasin videon väärälle käyttäjälle Youtubeen. Koitin uudestaan tänä aamuna. mutta en saanut musiikkia enään laitettua. Ei siinä sitä nytkään ole, se on muuttumassa niin ehkä joudutte kuuntelemaan ääniä, tai laittaa äänet pois, jollei hyvät cowboy-biisit ehdi latautua. 

Eilen oli siis tosi kiva ja suht vauhdikas vapaapäivä. Päivä alkoi 10.00 Tavelassa ratsastussimulaattorissa.
Linkistä saat lisätiedot, mutta siis hevonen, muovia? jossa on sensoreita suussa, niskassa, satulan alla sekä kyljissä. Kertoo näytöllä kaikki virheet istunnassa ja voi harjoitella korkeankoulun liikkeitä (itse tein sarjavaihtoja joka askeleessa), piffit ja paffit myös onnistuvat. 









 Sieltä sai muistoksi paperin, joka näyttää kaikki virheet. Mulla virheinä oli vasen ranne, joka kun menee mutkalle ja kieroon. ohjastuntuma katoaa, vasen istuinluu painaa enemmän ja oikea kylki menee lyttyyn. Samoin tukeudun jalustimeen liikaa, koska jännitän mun pakaroita. Ihan mielettömän hyödyllistä !





Simulaattorista mä menin käymään töissä ratsastamassa pari hobua, josta mä juoksin kotiin aikeinani ehtiä ratsuhevosen kunto - luennolle, mutta mä mihinkään kerennyt.. Lähdin siis Ideaparkin kautta katsomaan LeKi - TuToHockey mestisottelun, ja TuTohan sen vei tietenkin, jee pojat ! 


 Mä seuraan siis jääkiekkoa joka muodossa. Mestiksessä TuTo, liigassa Ilves, NHL pingviinit (Pittsburgh Penguins) ja MM-joukkueista Canad.. Suomi.



Illalla mä chillasin himassa haalarit päällä, kuppi teetä kädessä ja kisut kainalossa.
:3


 Mun piti tänään aamulla kuvailla jo seuraava postaus, mutta teempä sen ehkä huomenissa ja viikonloppuna toisen, pari muuta on suunnitteilla ja yksi video pitäis kuvata ja vhii. Ollaan nousujohteessa, stay tuned !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !