sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Super viikonloppu

Moiski !
Mulla on niin superi viikonloppu takana, että halusin tehdä pikkupostauksen.



<3

Perjantaina heräsin aamulla ajoissa, vietin rauhallisen aamukahvihetken, nappasin toisen ystäväni mukaan ja lähdettiin viime postauksessani mainitsemalle retkelle kirpparille. Kirpparin jälkeen menin tallille nyhväämään ponin kanssa, sekä ratsastamaan yhden tallilaisen kanssa.

Kotiin päästyäni ihmistäydyin, hain veljeni auton alle, veljen kyytiin ja suunnaksi tuttuakin jo tutumpi Simon pubi keskustassa. Melko rentoo nauttia siideriä pehmeellä sohvalla maaten hyvän musiikin soidessa hyvässä seurassa.
Satuin bongaamaan Irlantiin muuttaneen ystäväni, jonka läksijäisistä mainitsin tääläkin, facebook-päivityksen, että hää on kaupungissa. So cool, parilla näpäytyksellä ja yhdessä hujauksessa olinkin jo juoksemassa kohti seuraavaa baaria ja ihania ihmisiä.  Paikalle saapui muitakin vanhoja ystäviäni, törmäsin vanhaan lastenkotiystävääni ja fiilistelin hyvästä seurasta. Vedettiin veto, että kaikkien luurit laitettiin pöydälle ja ekana koskenut saa luvan tarjota kierroksen. Arvatkaapa vaan oliko helppoo tämmöselle omppoaddiktille? No ei niin.

Ekasta baarista me jatkettiin mun lemppariin Semaforiin ! Käytiin tanssilattialla, pöydässä virtas viina jokaisessa muodossa (ja mun limppari), laulettiin täysiä pöydän ääressä ja ai että. Mä viihdyin selvinpäinkin tosi hyvin, koska mää vaan tykkään nähdä vanhoja ystäviä ja tutustua uusiin. Ihan huippuilta !


Kahden tunnin yöunien jälkeen koitti kouluvalmennus ja työaamu. Eeh, fiilikset oli niiiin samat kun Pasilla oheisessa kuvassa.


Duunien jälkeen otin vähän päikkäreitä, ystäväni saapui värjäämän mun hiukset kun heräsin.Juoruttiin, näprättiin mun tukkaa ja katseltiin perjataina väliin jäänyt Vain elämää.

Loppuillaksi mä lähdin tapaamaan ystävääni, johon tutustuin amiksessa ja sillon kai ollaan viimeksi nähty. Juttua riitti aamun tunneille asti ja voi vitsit. Oli taas niin huipppu nähdä, toivottavasti seuraavaan kertaan ei mee kolmea vuotta !

Mun viikonloppuun kuului siis lyhyitä yöunia, töitä, maailman parhaan isin yllättämistä, vanhoja frendejä ja juhlaa. How cool ?

Toivottavasti teidänkin viikonloppu sujui hyvin, mä painun unimasan maille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !