sunnuntai 4. elokuuta 2013

Viikonloppua

 Mun pitäis kovaa kyytiä olla tekemässä kaikkee järkevää viimesen lomapäivän ratoksi, kun ens viikolla ei kuitenkaan kerkee saatika jaksa, mutta jotenkin motivaatio tohon tiskivuoreen ei oo kovin korkeella.. Ajattelin siis päivitellä vähän viikonloppua tässä. Jo heti alkuun pahoittelen surkeaa kuvanlaatua, mutta halusin muutaman puhelimella näppästyn kuvankin tänne iskee.


Torstaina mä heräsin kovin myöhään normaaliin tapaan, enkä juuri kerennyt kun juoda kahvit ja lähtee liikkeelle. Nappasin naapurinlikan matkalle mukaan ja otettiin suunta autokorjaamoon ! Pikku-uto pääsi öljynvaihtoon ja mystisesti repsahtanut puskurikin sai uuden kiinnikkeet ja pysyy jälleen kiinni. Asusta mulla ei oo jostain syystä muuten näemmä kuvaa, mutta eipä mulla kai mitään ihmeellistä ollut päälläni.



Kun veli sai auton kondikseen otettiin suunnaksemme keskusta. Halusin käydä kotiuttamassa Sastamalasta bongatut ihanuuteni kotiin, jos niitä vaan oli Tampereella ja kyllä, sieläpä ne. Samalla shoppailtiin naapurille pöksyjä ! 
Okei, en tykkää mekoista, mutta tässä on sitä jotain.. Seppälästä

Sekä maailman ihanimmat ja liian kalliit, vähän jo reissussa kulahtaneet (en todellakaan muistanu ottaa kuvaa aikasemmin, woop) rakkauspopot. Näiden kenkien myötä, mun korkokenkäkaappi on täydempi kun tennarikaappi.. Seuraavaks sitten sinne tennarikauppaan. Seppälästä nämäkin, ja mekko ja nämä ylläni lähdin siis perjantaina liikenteeseen.


Perjantaina me otettiin suunnaksemme ystävän läskijäiset ! Se kun hylkää meidät lähteekseen ulkomaille duuniin, tai siis hylkäsi jo. Iltahan ei tietenkään mennyt ihan suunnitelmien mukaan, koska meidän piti ottaa iisisti. No, ei otettu, mutta samapa se. Ilta oli aivan huippu ja seura vieläkin huipumpaa ! Törmättiin baarissa muihinkin tuttuihin, joten juttua riitti pilkkuun asti ja siitä vielä eteenpäin.
mun smurffi <3


Seuraavaks sitten pinkki tukka vai mitä?

läskijäispoika<3

Lauantaina mä lähdin iltapäivällä hoivaamaan olooni möksälle ja tänään kotiuduin ja huomenna back to work.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !