maanantai 26. elokuuta 2013

Blockfest2013

 Heippamoi!
Mä olin eilen heppatyttöilemässä koko päivän, niin en kerenny päivitellä, mutta nyt sitten. Mä olin viikonlopun fiilistelemässä Blockfesteillä. Oli aivan siis apuaaa mahtavaa, mulla ei oo ollu aikoihin noin kivaa!

Suunnattiin perjantaina kolmeksi kaupunkiin ja Ratinaan. Keli oli ihan törkeen mahtava ja mun ilokseni Raappana avas festit ja pääs heti hyvin fiilikseen. Mä en oikeesti siis kuuntele mitään räppiä/hoppia ja ainuut mua sinänsä kiinnostavat oli Raappana, JukkaPoika ja Juju, sekä tietty yksittäiset helmet, mutta monia positiivisia yllätyksiä oli onneksi mukana !
 Raappanan jälkeen lavalle nous Asa, joka veti myös vanhoja biisejä jotka mäkin tiesin ja saatoin jo vähän tapojeni vastasesti bähän tamppailla. Asa jätti Vaaranmaan vetämättä niin ehkä vähän petyin, mutta aika huikee silti.

Pidettiin pieni paussi tässä välissä ja lähettiin cityyn safkaan ja takas asteltiin sopivasti Brädiks ja kyllähän se jakeli sitä Lämpöö. ;) Brädin jälkeen luvassa oli SMC Hoodrats, joilta tiedän jopa 2 biisiä ja sopivasti molemmat tuli. Suunnatessa päälavalle takasin kerettiin tamppaan vähän Petrin tahtiin.... Tai no jouduttiin.
Ruudolf oli kans yhtä söpö kun ennenkin, ja viimesenä lähettiin tsekkaileen Juju, joka veti aivan mahtavan setin. Tamppasin hulluna ekasta biisistä viimeseen ja näihin fiiliksiin päätettiin perjantai-ilta.


PAHOITTELEN HUONOLAATUISIA KUVIA KIITOS



Ruutupaita ja legginsit GinaTricot
Mekko lahjaksi saatu
Kengät ja laukku ulkomaalta


Korvis toverin
ja hiukset by toinen toveri ! 



Mulla oli pieniä käynnistymisvaikeuksia lauantaina kun kriisiä toisensa perään pukkas, mutta kaikesta selvittiin ja kaupungilla olin taas ekan esiintyjän alottaessa, joka oli Timi Lexikon. Yks mielettömän hyvä biisi tuli, jonka nimee en oo saanu edelleenkään selville ja yks vanha tuttu biisikin tuli. Timin jälkeen lavalle noussut Tuomas Kauhanen kyseli Miksi naiset rakastuvat renttuihin, kutsui Väinöväinön paikalle ja olin onnellinen enkelin aikana. Hyvä boogie jatku, kun lavalle asteli ihanaRedrama ja soitti tietty Cloudsin, Kickstartin ja sen ikuisen vanhan biisin, jonka nimee en taaskaan hehe muista.. Oli aivan huikeee ja aloin taas oleen hyvissä fiilareissa (joka ei ollut verrattavissa päärynäsiiderin määrään, niinkun baarimikko vihjas).
Redraman jälkeen mun odotus palkittiin ja JukkaihanaihanaPoika tuli räjäyttään mun sieluni. Mää en tiiä miks se on niin kamalan hyvä, mutta olin entistä onnellisempi. Mikael Gabrielin aikaan oltiin jostain hassusta syystä kaukana lavalta, mutta palattiin Yön Poltteeks kun mä halusin kuulla paljon muistoja sisältävän Tyttö sä oot meritähden ! Koko setti oli mahtava, meritähden lisäks Rakkauden ratapiha löys tiensä mun lempparilistalle ja Stigi vetäs vielä omia biisejään kaiken hyvän päälle. 
Euro Crack ja Teflon Brothers oli aika syviä pettymyksiä mulle, en pitänyt lainkaaan. Illan päätti Juno, joka mun ilokseni vetäs Suu Kii biisin, joka on mun lemppariräppibiitti kautta aikojen :3 Iltahan ei siihen loppunu, mutta täälä julkistava materiaali kylläkin. 
Pökät Only (käytän mä joskus muitakin pöksyjä....)
Toppi GinaTricot
Pipo Prisma 


Lahja iki-ihanalta baarimikolta :---) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !