torstai 18. heinäkuuta 2013

Lomalla viimeinkin !

Ulkoasu koki aika jäätävän muutoksen, mä en oo mikään taiteellinen lahjakkuus niin täytyy koittaa saada joku sitä fiksailemaan ja väkertämään mulle bannerin, mutta tällä mennään siihen saakka. 
Mulla alko tosiaan loma viikko sitten ja kiirettä on pitänyt taas tuhannesti enemmän kun töissä ollessa.. 
Ihanaa kun on aikaa tehdä rästiin jääneitä juttuja, treffata ystäviä ja nukkua ! Mä alotin lomani siis mökkeilemässä ja loppuviikon oon tehnyt kaikenmoista muuta hyödyllistä ja suunnitellut muutaman postauksenkin valmiiksi, joista yhden koitan ehtiä toteuttaa huomenna, tai ehkäpä jo tänään. Viikonloppuna kutsuu jälleen mökki, joten ensi viikolla sitten loppuja postauksia ja mahdollisesti uusiakin. 

Runosuoni ei syki, joten alla muutama kuvanen mun viikon toilailuista. 







Ylämäkijuoksua pitkästä aikaa ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !