lauantai 16. maaliskuuta 2013

Tukkaprojekti part. 1


Mun runosuoni ei nyt syki tippaakaan, mutta katsotaan josko tästä ihan kelvollinen postaus tulisi ! 
En siis paljasta teille lopputulosta tai edes muuta suuntaa antavia asioita, koska mut tuntien suunnitelmat saattavat vielä vaihtua. Mä kerrankin suunnittelin tän vaalennuksen, alunperin mun piti aloittaa vasta kesällä kun aurinko vaalentaisi myös, mutta päätinkin nyt vielä pipoaikaan, jotta kestäisin kauemmin tämän kanssa.


Lähtökohta oli siis musta kauniilla juurikasvulla, jonka alla punainen. Pahoittelen hiusten ällöittävää rasvaisuutta, mutta tykkään värjätä rasvaiset hiukset, koska se vähän suojaa ja on helpompi käsitellä ja väri leviää.  Punainen jo vähän paistoi läpi ja en muista onko tässä yksi vai peräti kaksi kerrosta mustaa, mutta olin toiveikais. Noh, kerrankin mulla ei toiminut poisto kunnolla, ja noniin. 


Paikoin musta oli selkeästi haalistunut
 Tökkäsin päähäni sitten luotto värinpoiston, Schwarzkopf Blonde L++, joka on siis vahvin värinpoisto tällä merkillä ainakin. Yleensä tää poistaa multa tosi hyvin värin, mutta tällä kertaa ei. Johtuu ehkä osiks siitä, että mun hiukset oli ensimmäistä kertaa hyvässä kunnossa.

Tässä juuri levitettynä, en siis levittänyt omaan tyveeni ollenkaan.. Mukamas.


15 minuutin päässä pitämisen jälkeen ; 


 Ja hetki ennen suihkua ;


 Kuten jo noista kuvista näkee, aika tummaksihan se jäi. Tosin tuosta kuoriutui päällimäinen kerros pois, niin vaaleni jonkinverran vielä.



 Märkinä ;



tämä havainnollistaa juurikasvua... 

 Ja kuivana :)

En tajunnut kuivasta ottaa useampaa kuvaa, mutta enköhän mä yritä myöhemmin kameralle hymyillä jossain tilanteessa.. Takaa ja alta nää on tositosi tummat, mutta niinkun epäilin, melko punainen on lopputulos. Parasta on ehkä se, että ensimmäiset hiukset katkesi vasta harjatessa !!! Mahtavuutta.

4 kommenttia:

  1. vähä kiva blogi ja oot nätti! :-)

    käy kattoo ja liity lukijaksi jos kiinnostaa! ainoanniriina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Moikka! (: Sulle on mun blogissa haaste: http://sarajahevoset.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !