keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Pari viikkoa sitten

Heipähei ! Taas on tässä tullut pientä taukoa tän blogin suhteen, mutta mulla on oikeesti niin älytön kiire ja hoppu ja haluan joskus myös syödä ja nukkua. Nyt kaivelin tähänkin touhuun aikaa, vaikka oikeesti ei oliskaan. Mun pitäis olla nyt tekemässä paljon kaikkea muuta, ei lätistä täälä. Sain kuitenkin materiaalia ihka ensimmäiseen ratsastusvideoon minkä julkasen. Okei, 10sek pitkä pätkä missä on hurjat 3 estehyppyä, mutta silti. 

Parin viikon taakse viikonloppuun siis mennään. Perjantaina silloin me oltiin naapuritytyn kanssa selvinpäin ihan katsastamassa mun lempparibaarin uudelleenavajaiset, eli sielä tehtiin remonttia. Eipä se paljoa ollut muuttunut, mutta pieni yleisilmeen kohotus kuitenkin. Sielä oli sitten myös jotain sambatanssijoita ja no ei siitä sen enempää. Oli ihan jees ilta, aika hassua vaan selvinpäin baarissa ! 
En osaa käyttäytyä kameran edessä niin asukuva on taas mitä on... JA PAHOITTELEN KUVANLAATUA.
Paita Kirppis, farkut JC, vyö Leatherheaven

Takki Intersport






Lauantaina mä olin päivällä estevalmennuksessa. Alhaalla erittäin havainnoiva kuva mitä tehtiin.  Eli ensin tehtiin näitä yksitellen, lopuksi sarjana. Eli ensin oli tuola vasemmassa reunassa suoralla linjalla pysty, sitten tultiin lävistäjällä toinen pysty ja laukanvaihto ja lopuksi tämä lyhyen sivun keskellä oleva. Tuota oikean reunan linjaa tultiin yksittäisenä, ensin oli innari, muutama laukka ja okseri, muutama laukka ja pysty. Esteet oli viimeisellä kierroksella 80cm. Kuvia ei oo, niin alla on muutama vuoden takainen kuva vissiin tokasta 80 radasta ! 






 Illalla mentiin veljeni ja veljen avovaimon luokse viettään iltaa. Menossa mukana oli myös mato-Mosse ja lisko-Lissu !



oon niin edustava.....




Sunnuntaina taasen olikin sitten erikoisesteillä tuota samaa lauantain tehtävää, pienillä muutoksilla. Tässäpä muutama hyppy ja varotan sitten, mä en todellakaan oo mikään estehyppääjä ! ;) 

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi !