torstai 21. maaliskuuta 2013

Mielipiteitä

Mun ei oikeesti pitänyt tästä aiheesta kirjoittaa ollenkaaan, mutta koska nukuin pommiin ja seuraava tunti alkaa 12.30 ei mulla oo nyt parempaakaan tekemistä. Ja mistä mä aion kirjoittaa? No tasa-arvolaista tietenkin.

Tahdon 2013-kampanja tekee työtä mun mielestä erittäin hyvän asian puolesta, nimittäin tasa-arvon. Tasa-arvosta on puhuttu jo vuosikaudet paljon ja eri yhteyksissä. Nyt ihmisten kieltenpäällä on homoavioliitot. Mitä mieltä mä olen niistä? Mä oon täysillä mukana. Mun mielestä homoilla,lesboilla kuin myös biseksuaaleilla on oikeus mennä naimisiin ja tunnustaa rakkauttaan juuri sitä ihmistä kotaan, ketä he rakastavat. Mitä sitten, jos kyseinen henkilö onkin samaa sukupuolta? Iik apua, bakteereja. Mä en nää siinä mitään väärää, vaikka kuinka raamattu sen kieltäis, koska mulle raamattu on kirja täynnä tekstiä ja numeroita, joiden tarkotusta mä en ymmärrä. Mun mielestä olis käsittämttömän väärin, että jokaisen ihmisen pitäisi elää raamatun ohjeiden mukaan, joten miksi homot joutuvat kohtaamaan ihmisten vihan ja epäluulot? Minkätakia heterot saavat olla omia itseään? Mä voisin ruveta boikotoimaan ja haukkumaan heteroita, ja mä vannon, että aika moni lähtis siihen mukaan. Älkääkä käsittäkö niin, että mä vihaisin heteroita jotenkin. Ne vaan nyt sattuu mun mielestä olemaan ahdasmielisiä ja tylsiä. Paitsi mun ystävät tietysti.



On täysin totta, että kirkoissa papit tuskin haluaisivat homoja vihkiä. Jotkut papit tietysti suostuisivat, mutta muut voisivat kiukustua siitä, että heidän kirkossaan. Mutta eikös se niin mene, että erilaisuus on rikkautta? Tummaihoisen kansan syrjimisestä ja rasismista nostetaan hirvee haloo ja meteli, mutta homoja saa silti polkee maanrakoon ja lytätä heidän ihmisoikeudet, ikäänkun he eivät ihmisiä olisikaan lainkaan. Avatkaa silmänne idiootit, tämäkin maa on täynnä seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä. Ja ne on ihmisiä siinä missä tekin ja noh.... Face it. He ovat sinut itsensä kanssa, toisinkun suurinosa heteroista. He ovat erilaisia ja pitävät yhtä. Mitä te teette? Haukutte ja kiusaatte toisianne ja tapatte. Mä sanon kyllä homoille ja homoavioliitoille.

Uskallatko sä? Kansalaisaloite.fi


2 kommenttia:

  1. Mua raivostuttaa se, että kun noilla kaikilla keskustelufoorumeilla keskustellaan tästä aiheesta, niin nää homoavioliittojen vastustajat sanoo joka ikinen kerta "minkä takia homojen tarvii päästä naimisiin, nehän saa jo rekisteröidä parisuhteensa, niillä on aivan samat oikeudet"
    VÄÄRIN! Rek. parisuhde ei anna oikeutta adoptoida, miksei muka kaks isää tai kaks äitiä osais kasvattaa kunnon lapsia, ainakin paremmin kun juopot/lasten hakkaajat. Ja kun täyttää virallisia lappuja ja täytyy ruksittaa siviilisääty, jos ruksaat sen rek. parisuhde, niin periaatteessa kerrot kaikille, että "moi, mä oon homo", vaikkei se kenellekkään kuuluis. Ja onhan rekisteröidyllä parisuhteella ja avioliitolla aivan eri juridiset arvot, pöh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan tämä ! Ja monta muuta pikkuseikkaa mitkä minua ainakin kiukuttaaaa

      Poista

Kiitos kommentistasi !