tiistai 5. helmikuuta 2013

Mitä mun vaatekaappi kaipaisi?

Mun oli tarkotuksena tehdä tämä postaus ensin kopioimalla kuvia, joiden tyyli näyttäisi vähän siltä, mitä alan hakemaan itsellenikin takaisin. Mikään ei kuitenkaan tyydyttänyt mun hyvin tarkkaa ja valikoivaa mieltymystäni, niin aattelin koota kaksi kollaasia joiden vaatteet olisivat enemmän kuin tervetulleita mun vaatekaappiin.. Näihin mun piti koota vain paitoja, mutta jostain syystä myös pari muuta vaatetta eksyi mukaan. Myöhemmin on luvassa sitten muitakin vaatteita ja ehkäpä niitä tyylisuuntaus-kuvia, kunhan jonain päivänä ehdin niitä alkaa metsästelemään. Vaatteen nimeä painamalla pääset suoraan vaatteet esittely-, ja ostosivuille. 



Jack Daniels neule, ja kotiuttaa voisin myös tämän topin






Melko tummahkoa taas, mutta ehkäpä joskus osuu vastaan myös vähän värikkäämpiä silmää miellyttäviä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !